Перш за все, вам необхідно створити
ключовий візуальний образ кампанії (Key Visual). Ключовий образ — це візуальне рішення, колаж, композиція чи навіть серія прийомів, які ви повинні використовувати в носіях для кампанії. Для створення ключового образу ви можете використовувати елементи візуального стилю бренду Parimatch. В ключовому образі має бути використано ключове послання «You can win».
Носії для кампанії (в усіх має бути використаний створений вами ключовий образ):
- Одноекранна посадкова сторінка розміром 1920×1080. На цій сторінці ви маєте:
- Розробити серію брендованої продукції. Обов’язкові носії: футболка та бейсболка.
- Розробити концепцію фотозони розміром 3 метри в ширину і 2 метри у висоту. Це має бути зона, біля якої будуть фотографуватись.
- Розробити серію цифрових банерів для розміщення в мережі інтернет. На банерах необхідно розмістити: ключовий образ кампанії, ключове послання «You can win», логотип бренду Parimatch. Всього необхідно створити три банери наступного розміру.